چند نوشيدني خنک تابستاني براي کودک شما

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


چند نوشيدني خنک تابستاني براي کودک شما

ا موضوع: کودک,آشپزي,,
چند نوشيدني خنک تابستاني براي کودک شما

مجله شيرين : آموزش تهيه چند نوشيدني خنک براي کودک دلبند شما


1 - اسموتی هلویی

جو و دارچین به این اسموتی هلویی طراوت خاصی می دهد.

2 فنجان هلوی تازه یا فریز شده، یک چهارم پیمانه جو پرک، یک دوم قاشق سوپخوری داچین، یک دوم پیمانه شیره بادام، یک پیمانه ماست وانیلی، یک قاشق سوپخوری شکر و یک پیمانه یخ (البته اگر از هلوی تازه استفاده می کنید) را داخل مخلوط کن بریزید. تا زمانیکه شبیه پوره شود صبر کنید سپس سرو کنید.

2 - مخلوط میوه های تازه با آب و شکر

نوشیدن مایعات خنک و در عین حال لذیذ در تابستان بینهایت لذت بخش است. یک دوم پیمانه آب، 300 گرم توت فرنگی ، یک چهارم پیمانه شکر و آب لیمو ترش را در داخل مخلوط کن بریزید و اجازه دهید تا پوره شود.

قبل از نوشیدن، آن را در یخچال قرار دهید تا خنک شود. البته برای آنکه بهتر خنک شود می توانید 4 پیمانه یخ خورد شده داخل آن نیز بریزید.

3 - ماست منجمد سکه ای

در اینجا یک میان وعده خوشمزه برای کودکان که در یک چشم به هم زدن آماده می شود را معرفی می کنیم.  ماست مورد علاقه کودک خود را در داخل زیپ کیف بریزید.

یکی از گوشه های زیپ کیف را به اندازه سوارخ نی، سوراخ کنید. چند قطره از ماست را در سینی شیرینی پزی بچکانید، سپس توت فرنگیهای خورد شده  و تازه یا هر مواد خوراکی دیگر که دوست دارید را روی آنها قرار دهید.

درپایان آنها را در فریزر قرار دهید تا سفت شود. در حدود 30 دقیقه زمان کافی است تا  آماده شود. پس از آن، آنها را به سرعت میل کنید. برای آنکه آنها خیلی سریع آب می شوند.

4 - اسموتی کرم نارگیل

این نوشیدنی منجمد خوشمزه در تابستان پیشنهاد شده است. یک دوم پیمانه  یخ، دو سوم پیمانه کرم نارگیل یا نارگیل رنده شده، دو قاشق سوپخوری آب لیمو ترش تازه و یک چهارم پیمانه آب را داخل مخلوط کن بریزید. و اجازه دهید به خوبی مخلوط شود. سپس میل کنید

5 - اسموتی میوه ای خوشمزه

این اسموتی بسیار سریع آماده می شود. هنگامیه کودکان خسته و گرمازده از بازی برمی گردند می توانید این اسموتی خوشمزه را به آنها ارئه دهید.

مواد لازم جهت آماده کردن این اسموتی، یک پیمانه توت فرنگی تازه یا یخ زده، یک عدد موز متوسط، دویست گرم ماست وانیلی کم چرب، سه چهارم پیمانه شیر را در مخلوط کن ریخته و به تا زمانیکه به خوبی یکدست شود مخلوط کنید. سپس نوش جان کنید . . .

پايان

 

ني ني سايت  ninisite.com



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 154

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف